meelis.reismee.nl

Time Flies!

Hoi allemaal!

Hier weer even een berichtje vanuit Wenen! Zoals de meeste van jullie inmiddels wel weten ben ik goed ziek geweest de afgelopen dagen. Vorige week donderdag begon het al.. Hoesten, overgeven, koorts-stuipen waarbij af en toe de 40 graden werd aangetikt… Niet echt ideaal als je hier in een ‘vreemd’ land zit om te genieten.

Na een paar doktersbezoekjes, longfoto’s en hartfilmpje in het ziekenhuis en weer een doktersbezoekje, zijn ze er inmiddels achter wat het nu allemaal is geweest. Hou je vast; flinke longontsteking, waardoor ik nu een luchtweginfectie en bronchitis heb. Ik moet nu voor bijna 2 weken penicilline slikken (die pillen zijn bijna 3 cm groot!). Vrijdag moet ik nog een keertje terugkomen om alles te checken, en dan kan ik hopelijk toch door naar Kaprun. Het is volgens de dokter wel even afwachten of ik het niet benauwd ga krijgen op zo’n grote hoogte (2500 m), maar dat zien we dan wel weer!

Het enige wat ik verder nog heb gedaan de afgelopen dagen is; naar Slowakije! Met zn 5en in mn fiatje, het was prima te doen. De stad was erg oostblok-achtig, erg grauw en uitgestorven. Wel met zn allen een hele leuke dag gehad. Het is zeker de moeite waard geweest! Uiteraard nog culinair gedaan bij de MACCIE hahah!

Voor de rest is het toch wel flink bikkelen met dat Duits. We krijgen in Kaprun 2 theorie toetsen die we in het Duits moeten maken, dus we moeten zelfs Duits kunnen schrijven. Voor iemand met dyslexie niet de meest makkelijke opgave, maar ik ga (en ben) er al keihard voor aan het leren.

De laatste 3 nachtjes hier in Wenen zitten er al weer aan te komen. Wat gaat de tijd toch snel… Over 18 nachten zit ik alweer in het vliegtuig voor 2 weken quality-time met mn lieve ouders & broertje, mn lieve vriendje en de rest van mn familie.

Maar eerst dus nog tot en met vrijdag hier in Wenen genieten, zaterdagochtend rij ik van Wenen naar Kaprun (zo ongeveer 4 uurtjes rijden) om daar EINDELIJK zondag mn snowboard (of ski’s, we weten nog niet waar we mee gaan beginnen) aan te kunnen doen en de eerste meters van het seizoen in de sneeuw te maken!

Maak je geen zorgen over mij, ik geniet hier, heb een hele leuke en lieve groep jongens om me heen waarmee het echt gezellig is en vanaf komend weekend sta ik in de sneeuw!!!!!

Het volgende berichtje is dus hopelijk vanuit een wit wonderland.

Liefs,

Melis

Reacties

Reacties

Stacey!

vergeet je mij niet even bij je quality-time peoples te zetten? we hebben een deal! helemaal lijp in AMSTERDAM!! hahaha
heb er zin in! mis je!:(
haveeee fun!!!! ly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active