meelis.reismee.nl

On my way(nen)!

Hoi allemaal,

Hier mijn eerste blog vanuit Oostenrijk. Ik zit nu in mijn appartementje waar ik de komende 2 weken zal verblijven. Het is een appartement voor 2 personen, maar omdat ik het enige meisje van deze accomodatie ben heb ik het rijk voor mij alleen!

Vrijdagochtend zijn mn vader en ik vertrokken. Voor diegene die er een hard hoofd in hadden; alles paste in m'n fiat'je hoor! De reis ging er voorspoedig en wij zijn dan ook in 1 keer door naar Wenen gereden, waar we om 20.00 uur aankwamen. Het hotel was makkelijk te vinden door nieuwe TomTom, gekregen van mijn liefste vriendje.

Natuurlijk gelijk een Wiener Snitzel wezen eten, met een heerlijk glaasje Almdudler erbij! Daarna lekker ons bedje in, want we wilden zaterdag vroeg op..

Na een goede nachtrust ( van 22.00 uur tot 08.00 uur) zijn we lekker gaan ontbijten en daarna naar... ja mensen... De spaanse paardrijschool. We hebben wel allebei niks met paarden, maar we waren wel allebei erg benieuwd. De show was helaas uitverkocht, en we besloten om smiddags de rondleiding te maken.

Tussen door nog door Wenen gelopen en een rondrit in een paardenkoets gemaakt. Voor oma To; het was prachtig, ik snap nu waarom jij dat altijd wilde in St. Johan haha!

Smiddags dus de rondleiding door de Spaanse Rijschool... Best rasistisch daar, ze willen alleen witte paarden fokken. Helaas is door een foutje van moeder natuur 1 op de 500 paarden donker... Agja is weer eens wat anders dan het zwart schaap, het zwarte paard!

Vanochtend zijn we door de tuinen van het kasteel van Sissi gelopen. Omdat mijn leidster al had verteld dat we komende week ook een rondleiding gaan maken door het kasteel zijn we niet naar binnen gegaan. Daarna nog even een lekkere Big Mac naar binnen geschoven en toen mn vader op het vliegveld afgezet...

En toen was ik helemaal alleen hier... Ik reed terug naar Wenen en de zon kwam door... Ik voel me gelukkig. Ik ga mijn droom waarmaken, ik ga vieren dat ik nu echt volwassen ben en ik ga er met volle 100 procent van genieten.

Vanavond gaan we met heel de groep (met zn 20en als ik het goed heb) een happie eten. Morgenochtend staat er een rondleiding door Wenen op het programma en jawel; morgenmiddag mijn 1e les duits! Gelukkig lijkt duits op nederlands;

* Nein, ein ist 'genoeg'
* Ein grosse 'friet' bitte
* en natuurlijk de ik heb een 'heikel' aan laufen.

Voor diegene die af en toe willen 'webcammen'; melissasuarez494@hotmail.com (via msn messenger) en voor diegene die me af en toe willen bellen (zodat het mij niks kost)
0043 - 6509 262152.

Liefs uit Wenen,

Melis

Reacties

Reacties

frieda

heb net alles gehord
dus voor vanavond eet smakelijk
dikke kus oma

frieda

gehoord

Robin

He Melis,
Klinkt goed!! We missen je nu al;-)
gr

wietske Kuipers

Echt super gaaf chickie ! Geniet en we cammen loveu.

Mappie

Whaaaa tis begonnen! Have fun :D

oma wielaard

je had nog plek over leuk appartementje veel plezier daar grtjes d
ikke kus

Ada

Heel veel succes, geniet er ook van hè . Tuurlijk ga je het allemaal haken. .Groetjes Ada

Ada

Pfff halen bedoel ik

kelly en senna

superrr dat je het al naar je zin heb!!spreek je snel! geniet ervan he
dikke kus en knuffel van je vriendin senna en van mij he ;)

Inge

Hoi meis,

Klinkt goed allemaal! Spannend! Heel veel plezier.

Lfs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active