meelis.reismee.nl

De laatste loodjes....

De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze toch altijd? Nou het 'stressen' begint bij mij nu ook al een beetje. Zoveel dingen die ik nog moet regelen m.b.t. m'n appartement, of eigenlijk het opzeggen en leegruimen daarvan. Maar het is voor een goed doel en ik heb nog dik 5 weken. Gaat allemaal goedkomen, maar het moet allemaal nog wel 'even' gebeuren!

Op 3 november gaat mijn avontuur beginnen. Samen met m'n vader zal ik richting Oostenrijk rijden. Dat gaat denk ik nog een heel gedoe worden om al mn spullen EN mn vader in mn Fiatje te krijgen.. Ik zal de foto's t.z.t. wel uploaden ;-)

Van 4 november tot 17 november zal ik in Wenen verblijven. Twee weken lang elke dag 5 uur les in de duitse taal. Ben benieuwd, maar ik verwacht dat het voor mij wel te doen is, heb vroeger gelukkig duits i.p.v. frans gekozen op de middelbare school. De taalcursus is niet verplicht, maar extra kennis kan nooit kwaad!

Op 17 november zal ik me moeten melden in Kaprun, en daar gaat het echte werk beginnen. Ski- en Snowboard Anwarter, de Oostenrijke opleiding voor het les geven in de sneeuw. Voor het snowboarden maak ik me niet zo druk, het skieen is een ander verhaal. Gelukkig ben ik zo slim geweest om een cursus in Snowworld te boeken. Vorige week de 1e les gehad, voelde me gelijk weer het 4jarige meisje, hup in de pizzapunt en alle basis-beginselen weer van voor af aan doornemen. Gelukkig zat het er nog wel in, dus na de andere 3 lessen moet dat hopelijk ook goed gaan komen!

Als alles goed gaat ben ik rond 3 december weer terug, om vervolgens in de week van 17 december me te gaan melden in ... HINTERGLEMM!!!!!!! Ik heb een aantal weken geleden te horen gekregen dat ik daar geplaatst ben, en ik was zo blij als een kind. Mijn 1e keus, en ook nog eens bij de Ski- EN snowboardschool, waardoor ik beide onderdelen (als ik mijn diploma's haal) kan gaan doen.

Zo, dit was het wel zo'n beetje in de voorbereiding. Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden.

Auf wieder snitzel!

Liefs Melis

Reacties

Reacties

Anita suarez

hai Lieve dochter,

Vond het erg leuk je verhaal te lezen en blijf graag op de hoogte van je verhalen en ervaringen. Ik kom natuurlijk ook in het eggie een kijkje nemen in het gezellige hinterglemm.

Grijs Xxx en tot volgende update

tommie

Hé, lekker ding. vergeef me deze banale aanduiding, maar ik zal je volgen en ik ben benieuwd of de 'Opa's' nog eens les van je krijgen.

tommie

Ooit mijn ski carrière begonnen in Kaprun. Wat dacht je wat. :)

Arie

Lieve dochter wat hebben alle beginners geluk met jou! Jij weet dat je in de kou nooit je tong tegen de skilift aan moet houden en dat er altijd opa's zijn die na de skiles nog met hun dochter gaan oefenen. We zullen je missen, maar we hebben in ieder geval een vakantie adres!

stacey!

Hallo wijfie!
Leuk om je verhaaltje te lezen en super leuk dat we je zo uitgebreid kunnen blijven volgen!!
Ik ben bang dat ik je erg ga missen maar ik ben super trots op je dat je je droom waar gaat maken!!
Ik hoop echt dat ik je op kan komen zoeken en dat we er samen een topweek van kunnen maken die we nooit zullen vergeten!!! Kijk er nu al naar uit!!
Dikke dikke kus loveyou Stacey:)

Kevin

Hee Melis!

Leuk en handig deze blog! Kunnen we al je avonturen ook voor een deel meemaken, haha.

Ook ik ga je straks uiteraard missen hoor. Het was toch wel heel leuk telkens en nu we zo dicht bij elkaar wonen. Maar deze reis is je echt van harte gegund!

Keep us posted ;)

Groetjes je neefje

oma en opa wielaard.

leuke blog kunnen wij je ook volgen we zullen je missen maar we komen een keer langs grtjes xxxxx oma en opa
.

kelly

Ik ga jou zooooooo volgen!! Super leuk en spannend!! Have fun!! En geniettt!!!

Manon

Pfoee Melis, je vertrek komt nu toch wel dichtbij! Nog maar 3 weken en dan zit je gewoon al in Oostenrijk... Super spannend, maar ook zooo geweldig dat je dit gaat doen! Ik heb nu al zin om al je verhalen hier te lezen. :)

Enne, we moeten echt nog iets leuks doen voor je weg gaat hoor!

Heel veel liefs,
je 'schoonnichtje'

lynette

hee melis,
zo zie je maar weer hoe makkelijk je elkaar uit het oog kunt verliezen. ik ben m'n oude telefoon gaan gebruiken en jouw nummer stond er nog in en zag bij je whatsappstatus deze site staan, ik uiteraard retenieuwsgierig. Wat superleuk dat je dit gaat doen joh!!
heel veel succes en plezier, ik hoop meer van je te kunnen lezen! dag meis XX
finse knuf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active